<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, December 4, 2010, 6:55 AM
PoNAT dEN...


huh...bru dua ari blek dri KL..sungguh memenatkn...first aku g CAMERON HIGHLANDS..patu tdo uma sdare at SENTUL...n then g visit uma bru die at RAWANG...tdo sehari pas tu g GENTING HIGHLANDS..pas g situ pakcik aku drive tros g FRAZER HILL's lak...patu blek uma die..bpe ari nun situ..
mak ayah ak dtg..bwk g ZOO NEGARA..yg x thn dok tmpt tu 3 jam..peh nk pengsan den..da la makan tghari bkn mcm mkn tghari ..mkn ptg jd nyer..patu ayh aku drive g TIMES SQUARE...tmpt yg da lmer gilew ak x g..aku sambng permainan aku..nek roller coaster 3 times...nek tukul 1 times..mainan tu ak pling tkot..patu main orbit 1 times...lnsng x de prasaan...nek pusing2 cm org giler tu 2 times...blek p FRAZER lek..pening gilew...ari ni bru ilang sume pening...huh btw..holiday pada taun ni sngt best...n aku teringin nk g SUNWAY LAGOON lg cm dedulu..da lme x g ..klo dlu setiap bln aku akn p..skunk..hmmm..hampeh :( ...





thank you

chapters
with love