<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Thursday, December 22, 2011, 10:08 AM
Duit Baru .

Rupa duit kertas .
Hye readers ? you all know right dh masuk suratkhabar pasal duit bru ? hwo don't know meh sini aku kasi tau , ngee :3 . Seriously aku tk brapa suka dgn duit baru nih , aku suka duit lama sbb dh nk masuk tigabelas tahun aku tngk duit lama nih , sedih lah pulak nnt tkleh guna dh . Then , kt Facebook org cerita pasal  duit bru ni ada RM20 . Huhhh !! aku pun tk percaya then tngk suratkhabar terpampang gmbr duit bru , bru percaya , kawan aku ramai jugak lah ckp duit baru ni mcm duit Saidina tu jek , then dia ckp dtg lah rumah dia bwak duit , meh kita main Saidina . Hikhok kau Izzah . For me lh duit baru ni tk best sngt sbb dua posen ngn lima posen dh tuka warna . Huwwaaa , nk duit lama !! Then my mum said yg duit bru tu , RM50 je yg okey ngn lawa yg lain tu tk lawa , hikhokk , betul jugak sbb boleh ckp dh lama gak guna RM50 bru tu kan . Tapi serious aku ckp duit tu aku tngk kt gmbr internet sebijik macam duit mainan plus cartoon and sebijik mcm duit Saidina ! Hikhok , bia je lah duit tu pun kan . Sejak PM Najib jdi Perdana Menteri , Malaysia bnyk berubah , mengikut fakta saya /aku tau lah aku detective , hikhok / tu pandangan aku sebagai remaja yg bakal mencapai umur tigabelas tahun dlm masa 11 hari je lagi . Perubahan yg Pelikss dan sngt pantas !! Malaysia dh maju skrng ni , hikhok . Kay lh , mlas nk merepek lagi . Kbai :D

Rupa duit syiling .

Labels:






thank you

chapters
with love