<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Tuesday, May 31, 2011, 10:36 PM
aku rindu KAT DORANG !

whoa !
penat nyer minggu ni ade kelas tambahan .. aku jd malas patu sllu lmbt .. hahaha
tp bkn tu yg aku nk story

aku rindu lah kat sdare aku and ank sdre aku yg kat sabah tu ..!!
ha ..
aku pelik ari ni aku bukak fesbuk mule2 dayat chat ngn aku patu ema patu dayang patu tash patu nephew aku !
ade ape hal dorang hari ni ?
sllu tak on lnsng .. aku pun pelik ??
tasha ckp kat aku dayat teringin nak baju bola mucf tu tp tak dpt ..
sian pulak aku tngk ..
aku rase taun ni aku balik nk bwa hadiah gune duit aku sndri lah .
dah bye !
aku tataw nak ckp ape lagi .

A K U R I N D U K A M U S E M U A !

AKU TAK LUPA JUGAK RINDU KAT MAK AND AYAH AKU YG ADE KAT MEKAH !
MOM , DAD ... I LOVE YOU !!!!
I HOPE U SAFE IN THERE !!
I REALLY MISS YOU !!!





thank you

chapters
with love