<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, September 24, 2011, 9:59 AM
Ada Kukesah ?

right kan ?
Nak story pasal budak yg 3 hr lps tuh , kt bwh ni ada photo die kata suka aku tuh  ..
Td aku on lah Facebook tngk lah segala notification bende alah sume tuh .. lps tuh aku hntr lh link kt kwn Facebook aku termasuk budak skolah dia suruh follow .. lpstu dia on9 lh , die IM aku tp aku tak layan , member die bagi tau lh aku tulis pasal dia , die bukak lah , die baca lpstu die IM aku lgi sekali mrh-2 aku sbb ltk pasal dia .. aku kata lah "ada kukesah bukn org tau pun yg tu engkau" lpstu dia kata lh "aku tahu lah org tak tau tu aku tp _ _ _ _ _ and _ _ _ tau tu aku .." . aku balas kata lantak aku arh , lpstu dia marah suruh aku delat post tu andthen esk dia nk dtg rumah aku . aku ckp la aku takde die kate bagus lah kau tak de . pastu aku ckp lah mmg bagus pun , kau tk dtg rumah aku lagi bagus takyah aku menghadap muka kau tu , lagipun ni bukan blog die pun nk arah-2kn aku .. ko pikir kau boss aku ? aku punya blog aku punya pasal lah nk story pasal apa pun . kau sebuk sngt kenapa hah ?
Lps aku pikir-2 dngr-2 die ade buat acc member die yg tau tu si _ _ _ _ _ tu andthen tipu org .. lps tu aku decided nk tuka link blog ni .. aku pun tuka lah supaya die tak boleh cri .. sorry lah sesape yg tak jumpe aku punya link baru ni , nnt aku send lh kt Facebook tu .
Aku sebenarnya dh lame aman sejak dh habis sekolah agama .. tetiba die muncul pulak . menyusahkan hidup aku jer =='

Labels:






thank you

chapters
with love