<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Thursday, October 20, 2011, 11:02 PM
Best nye ..

cute tk ? 
hai readers ? tngk tajuk atas tu .. heh paham je lah kan ,, td kat skolah aku majlis perpisahan tahun 6 . best giler mcm mcm aku buat , ade yg bwa hp . ade yg bwa camera mcm mcm jenis ,  DSLR lh nikon lh canon lah ape tah lg . pastu g dngr lagu .. weheheh .. pling best snap je pix kt mcm mcm tmpt . kat tnds pun ade .. yan lawak giler die ckp suasana dekat tnds ni best lah . hahah . terbahak aku dngr dgn buat muke die tu .. pastu kami hadiah .. best kelas aku nombo 1 menang keseluhuran nyer .. (biasa lah active) satu kelas aku mnjerit mcm beruk kt zoo hahaha.. pastu dpt hdiah pun nk berebut . dak laki dpt wrne merah pompuan dpt biru . mule2 tngk biru tu lawa so aku amik la sbb merah dh hbis ... nthen tngk lukisan die buruk .. ramai yg mintak tuka ngn dak laki . naseb aku dpt .. pastu mkn laksam baqis bwak lah . (thnks baqis) and tngkp gmbr ngn ckgu .. and mcm mcm lagi .. malas nk type .. haha
sampai sini je lah .. mls nk tullis bnyk bnyk .. bai  :)

Labels: ,






thank you

chapters
with love