<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Thursday, November 24, 2011, 3:53 AM
Get Ready :)

Tumblr_lv5wfk06u41r7498wo1_500_large

Hai readers ? you all know kan ape maksud get ready kan ? kalau tktau g amik kamus ceri maksud nye :p *kejam , means kite nk naik flight lgi lah , g mana ? huhuhuh , balik kampung lah kt Sabah , yahoo ! bestnya , heheh , walaupun best-2 pun , act aku malas kemas baju then esk nk pergi dh , annoying kan aku ? hahaha , buat jus 1W 5D je kat sane , tkleh lelama  aku nk interview MRSM :D . kt sana nnt tngklah aku akan beli mcm-2 :p sbb dh setahun tk balik sane , ticket problems tetiba dpt AirAsia bukan MAS perak je yg dpt AirAsia , negeri lain dpt MAS pulak ! tkpe lah boleh aku smpt posing dpn aeroplane then snap picture >.< , huahuahua , klah , bai :)

Labels:






thank you

chapters
with love