<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, December 10, 2011, 4:48 AM
Teringat kelas 6Bestari

forget, heart, love, never, never forget

hai readers sekalian :) , tngk title tngk picture msty dh tahu kan , hmmm , tdi eyra bukak twitter then saja tngk follower (bajet mcm rmai org follow) , then turn yayan punya tweet so eyra tkn lh dia punya blogspot , dh lama tk dngr cerita dia kan , tetiba tulisan bahasa korea muncul kt tittle tu then die punya blog lain gila dgn sebelum ni , yelah sebelum die blog tk lawa mane pun >.< *kejam* tetiba lawa pulak kan , nmpk gaya die mcm guna blog skin je , then eyra rase pelik sbb tkde entry lps cursor bergerak kat picture baru sedar , eyra pun baca lah post dia ,dia pun ada post pasal eyra tp kurang garam betul lah yayan ni dia pergi tulis perkataan jejaka idaman pasal eyra . lps tu baca lh lagi older post dia , yayan banyak cerita pasal kelas 6Bestari , tp ade jugak lah perkataan tk phm sbb dia salah tulis , tetiba hati rasa sebak pulak mcm nk nangis , nk buat mcm mana kan , dh tkde lagi 6Bestari 2011 hnya ada dlm ingatan je , then kita suruh azizi baca post yayan maybe dia baca kot sbb dia tk nmpk post , die cri post , yg si nazmi ni pulak org suruh baca , dia tknk alasan dia ckp msty dia kutuk-2 dia (nazmi) dlm blog tu , lantak dia lah kan dia tknk baca nak wat cmne , skrng pun perangai si nazmi tu pun dh berubah aku tngk . yg si azizi pun berubah gak tp mcm jadi baik sikit lah aku tngk ,

6Bestari ni  kira kelas yang paling kecoh antara semua tahun 6 walaupun budak-2 sume smart tapi riuh-rendah mcm pasar kelas kami kan , biasa lah semua kawan pun jenis happy go lucky kan . nak buat cmne , aku ingt lgi dlu teacher noridah sllu marah kami , tp lps berape saat die ketawa balik sbb azizi dgn zakirin buat lawak . mmg happy gila ah sape yg duduk kls ni .

Aku nk story pasal perangai kawan-2 happy go lucky aku dlm kelas ni pada pandangan aku lah bukan kauorang .aku type nme ikut kedudukan meja dri tepi kls mcm biasa lah ek .Mls nk tulis perangai semua sbb kelas kita ada 44 , penat aku .
  • Ain Shahira = Dia tinggi , mulut kdang tk de insurans , suka lawan ckp org , pretty .
  • Nisaq = Aku suka/selesa kwn dgn dia sbb dia ni happy go lucky , suka buat lawak , kdng gatal .
  • Hani = Dia tinggi sikit dri aku , pendiam , suka simpan rahsia ,ckp berbelit kdng org tk phm kdg buat org geram tp dia gelak je .
  • Yayan = Dia ni gila kpop mcm 3 org budak kat ats ni , kuat touching smpi org pun dh mls layan dia touching >.< .
  • Wawa = Dia ni suka kacau aku senyap-2 smpi aku mrh tp dia tk ngaku , suka kutuk org , suka lawan ckp .
  • Myza = Dia budak pertamayg baik ngn aku , pendek , gile pink , sllu tk dtg skolah ngn alsan sakit 
  • Anis = Die ni bila org marah dia suka buat lawak . 
  • Wani = Die twins anis suka buat lawak , kami suruh dia msk je RajaLawak tu .
  • Mai = Dia ni kdng-2 gedik , org kdng-2 nymph jugak ngn dia ni .
  • Balqis = Dia dh pindah Johor , nazmi sllu ejek dia pendek , sllu bwa Laksam g skolah :D
  • Den = Dia ddk sblh aku , suka buat lawak dkt aku , playboy , suka puji perempuan , kdng mcm perempuan .
  • Usop = Kawan baik Den , perangai pun mcm den , cg ckp dia ngn Den mcm Pasangan Gay ,ckp mcm nk marah org , suka buat renungan tajam kt org .
  • Firzan = Ddk blkng aku , suka buat lawak dgn aku , aku dgn die suka pnggil Mai semut , alim , Ain Ghazi's Boiprend , muka mcm baby .
  • Arif = Suka buat lawak bila bukak spec time pkai tk buatg lawak pulak , suka tiru org sbb mls nk perah otak .
  • Nazmi = Belagak kdng-2 , dia ni mcm watlek watpeace , bila org suruh bru buat .
  • Aiman = Si matang , suka kutuk aku .
  • Aliff = Suka tidur , mulut ternganga je smpi org suruh ttp mulut nnt msk lalat .
Okey tu je lah yg kita tulis , nk tulis perangai satu kelas smpi esk tk hbis , over all perangai riuh rendah semua termasuk aku lah , huahuahuha , kpd org yg aku tk tulis perangai korang tu sorry lah , korang mmg bernasib baik do :D
Hope you never forget 6Bestari  :D 
Ingat our slogan : Keep In Touch.Never Forget Each Other.6 Bestari Is The Best.

blurred background, never, never forget, never forget., night, polaroid

Labels:






thank you

chapters
with love