<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Tuesday, December 13, 2011, 8:39 AM
Interview MRSM .

asian, blonde, cute, famous, girl, girls generation
Selamba je kan dia jwb soklan ?

Hai readers :D , sihat tak ? masa 12/11 tu kita pergi interview kt MRSM ! oh my god , tp  post lmbt sikit sbb penat and kene edit blog org . Perghhh , memey susah do ujian Math , seyes aku ckp science tkde berbelit-belit sngt dri math , sllu nya science aku tk boleh jwb , math senang gila aku nk jawab tp terbalik pulak ! tu ah ,  padan muka aku kan sbb tk ulangkaji balik math ,science aku da lah jugak baca skit-2 , time interview tu aku nervous gila-2 . aku taktau knp , sllu nya aku tk nervous ni first time aku vervous gila-2 . speaking tu boleh tahan lh , tp tersekat-2 sbb nervous , time dia suruh ngaji pun sama .s sume yg aku nk ckp aku lupa time uh , lps kls dri kuar interview tu bru aku ingt ! ujian sikap tu okey lah , but math ! perghh , kwn aku yg pndai math pun ckp susah , tp kwn aku lgi sorang tu ckp sbb dh lama tk bljr math tu lah pasal tk boleh jwb . tp tk dngr lah lgi member aku yg pro math tu , nnt aku tny die msty jwb okey jer senang , sbb dia dh ulangkaji sume tu sblm interview . okey lah , babai , nk edit blog org yg lain pulak ! hahaha ...  

Labels:






thank you

chapters
with love