<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, November 10, 2012, 2:12 AM
I'm Homee !!!

         Tumblr_md9ne0oeso1qawycxo1_500_large

Assalamualikum peeps , so time not see yah , yeahh i'm home selepas setahun meringkuk di asrama . Haha , see the picture ? that's right . But i feel so boring pulak bila ada dekat rumah ni , entah taktau kenapa en . Bila ada kat asrama beria - ia nak balik rumah , bila dah sampai bosan pulak , so me activity kt rumah ni tidak lain tidak bukan laa apa lagi ? online 24 hours laaa ! Haha , hari ni tarikh cntik kan 10/11/12 ? tp hari lah hari yg aku rasa nk marah org je , errhh , i don't know why i feel like that , can you give a reason ? tadi pun ada yg dh kena marah dgn aku , haha . tula buat org sakit hati lagi , rasakan apa yang aku rasa , mampus tk layan ah kau inbox aku ke chat ngn aku ke aku buat donno je , padah nya apabila nyakitkan hati org , then aku sndri pun dh leave group jabirians family disebabkan ramai sngt yg menyakai dan menganjing dgn aku kt situ , sakitkan mata aku nk baca comment diaorg . 







thank you

chapters
with love