<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Tuesday, December 25, 2012, 12:31 PM
SEKOLAH -,-

189761_493154120706156_2105468624_n_large
Muahaha :D

Assalamualaikum and hi readers. Today's story is about school =='.  SCHOOL ?  What is school? Lol, haha . Six days to go before school -,-. I hate it. I want holiday all time! #HanyaMimpi. Actually i dont hate school but i do hate homework and so on --'. Siapa yg sekolah luar tu untung lahh hari hari ada dkt rumah takyah susah nak ponteng sekolah, kami budak asrama nih? Perlukan bantuan sakit kalau tk dtg sekolah.  Urrgghhh, sekejap nya cuti, balik ni msti kena. Tak suka duduk asrama sbb bnyk affies yg tkde :(. Hurghh, untunng ah kakak dah tak duduk asrama sklh luar je. Nak tngk tv pun weekends je tu pun kalau boleh, kadang warden tk bukak sbb macam-2 lah malas nak mengumpat pulak. lol. Btw, a few days to go nak dapat junior kot, muahaha. Habislah siapa jadi junior aku, lol *gelak jahat*, tkde aku baik jee .. All school stuff like pencil case, bag, stationary, clothes and whatever dah siap dah just tinggal baju je belum pack lagi and hostel like sabun, syampoo dan blablablabla tk beli lagi, wekk. Haha, hari ni lah ajak pergi sbb semalam agak umi tknak sbb dah malam =='. Aku tkde mood nak kemas barang awal-2 ni sbb semua barang tk habis lagi, sbb aku nk kemas sekali jalan tkpyah dua tiga kali jalan *istilah baru*. My mom suruh kemas awal-2 sbb nnt ada pulak yg tertinggal, tu mmg betul tp .... like i said, malas sbb semua tk complete lagi. Lol. Kini aku hanya menghabiskan masa ku dgn online dan tngk tv sepuas-puas nya sbb lepas ni no more sbb asrama ada apa woii? katil ada lahh. Next year on 3 Jan im gonna be perfectly 14teen years old. Aku suka acara bila light off ada je manusia yg jerit bagi satu asrama dngr 'Happy Birthday to.......'. Then aku mula lah dgn sumi and kak qylah pun menyibuk jugak wish dkt org tu then jerit happy birthday to nama sendiri. Muahah. But, dulu aku teringin nk sambut birthday bila sekolah tup tup termakbul, lol tapi baru sekarang aku nak sambut time cuti,  lol . Maklumlah asrama kan , but ada ke yg sudi jerit weh ? Ahaha , idk lah diaorg tu , sudi tak sudi tk kesah lah tp kalau ada yg jerit time light off tu mmg aku terharu lah jugak, huhuhu. Ye lah selama ni manada yg wish ftf dgn aku kan just melalui facebook je adapun family and bff je. Okey lah i think banyak sangat membebel pagi buta nih dah lah aku akhiri bebelan aku dgn sekian terima kasih. Huhu


Ada tak junior nnt budak manjung and sekolah aku sendiri nanti ? *wondering*





thank you

chapters
with love