<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Friday, December 28, 2012, 11:16 AM
Pahal dgn dia ?

Tumblr_mfnx2qmlsg1s0ao5ho1_500_large
Untuk kau , hewhew
Assalamualaikum and hai. Today nak cerita pasal seseorang nih, idk apa masalah dia. Haritu aku tweet dia dok perli perli aku duh, aku balas lah tapi tk mention, kitaorg smbng tp tk unmention. Then aku ckp 'dia ni macam perli aku je' dia balas 'memang pun'. So apa tah lagi then tadi dia dok main twitter dgn facebook, aku pelik lah dia dok update status tulisan biru aku tweet lah pasal tu. Memang betul pun siapa yg suka kalau dok update status je sbb ramai ckp tu macam batak je. So, dia pun macam bengang. Then aku usha facebook jap tngk dia mention nama aku kt status dia -,- . Urghh. Ada sorang f3 ni pun dok comment, dia pun balas, aku bebel lah kt twitter then dia perli aku kt comment, aku tweet lah 'Kalau lawan senior biadap pulak kan? Sabar je la' dia pun tweet 'Kelam lah lu ni' so, aku tktahu nak buat apa aku say sorry je lah tp unmention. Then lama tu dia pun unmention apa tah dia ckp okey. So aku terjumpa gmbr atas ni aku post unmention kt dia, tah lantak lah dia nak maafkan ke idak yg penting aku dah mintak maaf kan, now dia dh offline, aku taktahu lah dia buat apa ken. Org ada ckp jgn cari pasal sngt dgn dia lagi-2 batch dia kan ukhwah kuat. Sorry bro.

Nanti sekolah kalau terserempak dgn dia harap dia tk perasan lahh, malass ..





thank you

chapters
with love