<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Wednesday, October 12, 2011, 11:55 PM
Double F for you .

cmne bru tenang .
Urgh !! Geram gila dgn budak laki kelas 6A1 nih !! mcm shit lah . Senang jer nak ckp org sangap lah bohsia lah ape lah lg .. kau ingt kau sorang je ke tkde maruah ? ayat kau mmg rempit do . tk leh rempit lg ker hah ? pastu nk ejek ejek org , kfine aku pun boleh ejek or panggil kau mcm tu jugak kan ? aku peduli ape ? kau adik aku ke nk ckp mcm tu ? kalau yer pun tk pk psal aku tkpe ah , cube pk siket pasal si hani ngn nisaq tu . lagi lagi nisaq yg tgh ... tu . haizz , saket lah hati org .. cube aku ckp kt kau awek ko tu bohsia sejati ape kau nk ckp ?

Labels:






thank you

chapters
with love