<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Wednesday, November 2, 2011, 10:39 PM
Kurang Ajar .


berlampu tk ?

hai peeps ? kau nmpk kn ape yg aku nmpk , urghh , hari ni aku panas jer ngn sorang budak , nape ? kau tk puas hati ngn aku ker weh ? ftf je lah , jgn malu malu , jgn segan segan , aku tk takut kat kau aku just takut ngn allah . stakt bdn besar mcm kau ? kau pk aku tk brni ker ? mulut kuang ajar pulak tu , makayah kau tk penah ajar kau ker huh ? tk buat mcm mcm kat org dlm , kau nk kerek ngn aku pehal der ? like page hack hack org lah , suka sngt lah tu , aku buat kau tk leh bukak internet social bru kau tau "apa itu erti penyesalan" (kl gengster do) . kau tk pernah ke sekali buat baik kat org ? aku tahu aku tk sebaik org lain but aku cuma comment lah dgn perangai tuttt kau tu (tk leh ckp nnt ..) . kau nk dpt bnyk dosa ke hah ? aku tau kau nk msk syurga bukan neraka kan ? kau tk payah lh nk blagak mcm kau tu alim sngt ,, dh lah ftf ngn aku pun tk brni mne kejantanan kau tu weh ?
p/s : weh aku nk ckp ngn kau siket ek , die tu hmba allah jugak bukan kau sorang je hmba allah , so kau jgn bajet sngt kau tahu semuanya and kau jgn nk fitnah-2 dia walaupun perangai die ada sikit mcm tu , kau ingt kau perfect sngt ke ? kau lg teruk lah dri dia . dpn org kau baik blkng org aku tk tau lah nk ckp ape .

Labels:






thank you

chapters
with love