<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Thursday, November 3, 2011, 8:11 AM
Deactive Facebook .


hai readers ? haha nmpk title dgn picture tu ? aku dh deactive facebook aku , so jgn cari aku lagi .. hahaha :) happy ni ... sbb lawak gila .. kalau kau jd aku msty kau kata lawak .. mmg ah ramai tnye npe deactive pastu aku ckp aku mrh kat someone ... skrng ni aku just guna blogger ngn twitter je .. blog followers boleh lah .. twitter walau ciput skli un follower aku tetap bukak >.< , so kpd kengkawan ku . aku guna twitter .. hahah follow lah aku >.< . tp nnt aku msty rindu kat facebook .. sobsob .. tkpe lah nnt suatu saat nnt kalau aku nk bukak lah kan ? aku mmg palat dngn budak yg buat aku deactive tu ,, nk je aku tonyoh tonyoh die bia kurus siket ... hahaha . kalau kau nk nme aku tertera antara yg on9 tu bermakna ade seseorang bukak facebook aku lh tu ... jgn risau die ckp die nk blas dendam kat kawan die yg = kwan makan kwan . kesian kan dia .? dh lah boiboi .. aku tktau nk ckp apa lagi .. 

Labels: ,






thank you

chapters
with love