<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Thursday, August 16, 2012, 6:23 AM
Entah laaa ..

An9e_large



Assalamualaikum wahai readers sekalian .. dah lama aku tk jengah blog ni kann .. almaklum busy *konon* ... Harini aku taktau nk tweet eh salah write pasal apa ... Hahaha , aku rindu lah dkt semua org *cett* terutama **** dan ****** .. hahaha jasamu akn kukenang ! *menyakitkan hati buat aku mcm tunggul adalah* .. heheh . Hari ni cadang nk pergi sekolah rendah jmpe cecikgu mintk maapp tp act aku pergi tidur lah pulakk *wuwuwu sedih gilaa*.. lahai sian nisaqq .. so aku balas balik pergi rmh yan ptg tdi , janji pukul 4.00 tp aku dtg pukul 5.00 sbb kene tahan with my dad *sian dorang* .. then sibuk sembang dan membuang masa .. lpstu pergi bazaar Billon lama jmpe Ustazah Kartinah , haha die ajak raya rmh dia .. then pusing-2 billion jmpe Teacher Norida pulak , alahai die ajak raya rumh :) .. then kitaorg pergi bazaar tk jauh pun sebelah je .. beli lah apa yg patut .. then lepak rumah aku smpi pukul 7.00 ...

p/s: walaupun tk dpt g sklh tp dpt jugak jmpe cg :) Harap maaf kerana amat memboringkan .XOXO.

Labels:






thank you

chapters
with love