<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, September 15, 2012, 9:03 AM
AM I ?

         1d-lyrics-cute-funny-favim.com-497032_large



Assalamualaikum peeps ? sihat , tetiba nak mencoretkan kisah hati kt sini , ttk smpai beberapa jam update kann ?Dahlah tknk sembng bnyk kite nk mule cerita , aku taktau lah hati aku ni , sekejap kt sini sekejap kat situ ..  tp yg pastinya dkt mr.k tu dh tkde pape langsung , tdi aku jmpe mr.z then terdnetik hati aku tulis kat page kelas cmni *malas printscreen* (Kenapa kalau dlu kawan then couple then clash , then bile jumpe tk mcm dulu dh , dh tk mcm org tu kawan dulu ? sentiasa mengelak , sila jawab pleasee ? *silaterasa) , then dia comment dia ckp dia mintak maaf sesangat , aku ckp it's okey , then aku post lagi cmni (Dengar cite sekarang z dgn ******, Harap korang dua gembira slalu , *bilataipnirasankgelakpulakk) , dia ckp mnada ... then ramai comment diorng gelak lah , rasa nk nk tecabut jantung lah dying lah mcm-2 sngt ,, then lps tu dia hantar chat kat aku , then kita org sembang menyembang je lah , then die hntr bnyk simbol smiley dan kt situ terselit satu simbol love then aku ckp dkt mr.z knpa ada love tersesat then dia balas nnt dia tau lah jln , then aku ckp tk paham , dia diam je lpstu dia offline tnpe menjawab soklan aku .. apa makna semua ni aku post (Ada org tu chat ngn aku then aku aku tnye dia asl love de tersesat ? then dia ckp nnt dia tau la jln , then aku ckp tk phm dia trus offlinee ==' *ape mksd dia? sila jawab please ?) nazmi ckp simple word.deep meaning .. huhu , mr.m pun ckp cmtu menjadikan aku rasa mcm !@#$%^&!!! huhuh , tapi aku diam je lah , nnt aku tnye balikk ... aku tk perlu cari jodoh aku kan sbb aku hnya perlu jadi jodoh sbb Allah yg aturkan segalanya untuk aku ...





thank you

chapters
with love