<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, September 15, 2012, 5:46 AM
Today is Gempakk :)

          316748_447213451987970_576109055_n_large

Assalamualikum peeps :) Hari ni rasa happy gila thap climax laa , dpt jumpe semua kengkawan yg lamaaa dkt Majlis Anugerah CemerlangUPSR,PMR,SPM,STPM daerah manjung , serius best gilee , tp ade jeyg tl dtg , yan dia kata malas , hani balik kg , naz pulak kata dia tertidur *ngek* yg lain tu taktau laaa *dapat RM100.. dh dah duduk blkng bdk laki kls sndri ngn geng apam balik tu , sumpah best tp tk brpe nk best sbb aku ngn anis duk blkng geng kitaorg duk dpn lakk ,, mcm2 lah terjadi kat diri ni , rasa nk putar balik masaa .. 

Dean direct lah duk senyum-2 kat aku , haizz tk phm aku , die pelik tngk aku pkai tudung labuh sngtt , then waktu tgh berbaris duk sblh die pulak dahh , die ckp kat aku yg paeh kim salam then aku senyum ckp bengong kau then die merapu ape tah kat akuu , wktu aku dh amik hadiah kluar laa then jumpe pulak si paeh tuu , die senyum je , yg dean pulak duk dgn family dia duk tunjuk aku then pnggil aku nk tngkp gmbr , so bapak si Paeh die pulak setuju suruh panggil aku and member ngn ade ngn aku time uh , aku geleng tknak , paeh buat donno je , dean pulak gatai sngt nk suh aku tngkp gmbr ngn paehh .. then tetiba mak aku mai lakk , haduss , then take picture area-2 ngn family dia lakk , then aku time take pic tu buat muke terpakse sbb die ngh usha aku , kaka aku pulak perasan dia , then lps take pic tu kaka ckp kt aku tu pakwe kau kan ? aku pulak dok menafikan laa , kaka gtau umi , umi kate memandai je , then die ckp kt tok , aku tk tau lah tok jawab ape kan , pastu die ckp kantoi ahh , time tu aku rse paeh ngh pndng kaka aku kott tu sbb die ckp cmtu .. then aku pun keputusan pergi pura-2 nak amik makanan , then jumpe si usop pulak die senyum kat aku ckp bidang brape 40 , 45 ? aku wt donno je aku tau die nk perli tudung aku labuh so aku lari pergi cri nisaq , ain dll . 

Dah jumpe deme aku pulak buat drama free kt dpn khalayak ramai , msti org pndng weird kt kitaorg *lantak la lame tk meet* then snap lah picture mcm-2 then jalan . jumpe si usop ngn arep lagi die perkara yg same , aku cabut je lah ngn nisaq , then jumpe lagi tnye jugak so aku pun ckp lah bidang 80 , jalan-2 jmpe laki deme , usop tunjuk good kt aku then senyum , tk phm aku ngn budak ni ~~ uddin dok usha pelik kat aku do ~~ lps kiteorg makan pergi snap kejap pic then balikk ... huhu sedihhhh

enjoy gila hari ni jmpa anis,senah, nisaq, ainshera,  baz, fiqa, nad, dayang, usop, dean, paeh, arep, uddin, alep, wani, mai, miza, dini, ainghazi, yana, pijan, nurin, zul, raziq dll.

p/s: kalau nme tkde sorry tk ingt rmai sngtt tu yg list 6A1 yg dtg .. miss them a lott

Labels:






thank you

chapters
with love