<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Wednesday, December 19, 2012, 12:47 PM
Uri chinggu ya ..

542778_423425087723109_874944946_n_large
That's true 


Assalamualaikum and hai , imma back after a few days :3 . Mesti ada yg tk fhm kan apa yg aku tulis dkt title tu kan ? dah jgn gelabah okey , today im wanna introduce my friends yg dah kenal bertahun-2 dan diaorg faham pasal aku , they know what im dislike and what im like and everything about me . Okey kajah , let me introduce .

Nurul Hafiza bt. Bashiruddin famous as PyzaPyja
I meet her since in standard 3 . She's my bestie , when im alone and sad she will come and cheer me up . Pyza is damn pretty , eh no she's cute . She is crazy if you know more about her . Btw , as usual if im tweeting with Pyza , i will use rempit language because i wanna play with this little girl .

Nur Izyan Syahidah bt Mohd Saffari aka Yayaaaann
Okey , move to this little crazy :3 , actually i meet her when standard 4 but kami mula rapat since standard 5 , she's my twin , my birthday same as her , apa yang aku suka dia suka . She's like sports . She's my math teacher .  Aku suka menggila dgn dia , sometimes she is annoying but she always be my partner . We celebrate our birthday every year xx .

Hani Nazirah bt Suhaimi or HoneyMadu
We become close when middle 2010 dan waktu tu my age was 11 . Seorang yg pemalu . Diam jgn disangka tidak bising . Seorang yg tabah . She's act like a mother , always scolding me , give me advise , nagging to me and all of things . Bila aku nak buat bende jahat sikit dia sllu cakap 'tak baik weh' . But now , our friendship is not like a first that time we are awesome .

Nisaq Zulaika bt Zainal Abidin as Nisaq 
Dulu tak rapat dgn dia tapi mula rapat wktu darjah 6 . She's crazy , gelak kuat , bising , gatal , lampi , lambat kecap , tall , funny .  Dulu kami duduk sebelah menyebelah dan perangai dia don't let me talk , she awesome . We share same instrested . Dia selalu buat aku gelak then sometime aku tk mengaku yg aku kawan dia sebab .. kalau awak jadi saya , awak pun akan act like that . Dia jenis selamba , org pandang dia kalau wktu dia ketawa , lol . Nisaq is uri dongsaeng .

Ain Shahira bt Dandan known as AnneShera
Damn she's pretty . mula rapat sama wktu dgn nisaq . She's tall , white skins , spectacles , clever , selamba . If you wanna a buddy when you re hangout . just call her , she's always agree if ajak jalan . Dia selalu buat org yang beria jadi tkde moody dgn ayat 'lantak kau lah' 'ada aku kisah' . A shooter in netball . 

Nurulain Najwa bt Mohd Ghazali is AnneWawa 
Okey , this is my big mama , aku suka peluk dia . ngggeeee . her attitude his based how on you treat . suka jerit . Rapat dgn dia sama waktu dgn nisaq and anneshera . Sebelum ni dia rapat dgn nurin . She's cute . Dia suka acah acah gengster dgn org . Muahaha .

Okey tu je kot yg boleh di fikirkan pada masa sekarang sbb otak pun down 4.48 pgi nih , tak charge lagi.
 Okey sys . Love , xoxo . lol 





thank you

chapters
with love