<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Tuesday, June 4, 2013, 8:11 AM
Ipoh w family .

Assalamualaikum and hi peeps , hehe , tiga hari berturut-2 post kan , haha , redha je lah time rajin je nii , tadi pergi ipoh dgn family , serious dah lama tk jejak ipoh since angah habis sekolah .. sekali dua je pergi , tadi pergi mydin meru tu , saje sbb umi mak melawat katenyee ~~ then pergi je lah , smpi sana lepas zuhur sblm tu semayang kt masjid mane tah yg dkt sk jelapang tu ~ then smpi mydin pergi makan dulu dkt rasa village sbb dah tengahhari *my siblings semua tak sempat sarapan* order lah tomyam as usual , parent order nasi ayam , kakak sizzling , alang order amende dah makanan tu , first time tngk ~~ tapi yg menyakitkan hati makanan aku tak sampai , dah lah lapar kuasa 2 duhh , pergi tunggu dpn gerai tu , tngk dia asyik sediakan mknn yg goreng je , sabar je lah maybe depa order dulu smpi lah family aku semua dah habis makan tk dpt lagi , umi pun tnya lah kat org tu " lama lagi ke ? family akak semua dah habis makan" then org tu layan tak layan je , panas je aku , kalau muka lawa tak pe lah jugak , then dia kata lambat lagi , then mak aku mcm marah lah then cancel order , tukang masak tu kuar and settle dgn mak aku , muka aku tngk bajet jee dia bagus .. dah lah pekerja situ semua perempuan *sorang laki tetiba tolong* pakai pun baju ketat , kalau kurus tak pe bak kata kakak , muka atok aku comel lagi ~~ then umi order utk aku nasi ayam  sbb cpt , aku pun redha je lahh , *tak suka nasi ayam* aku tgh makan duk menyumpah nyumpah depa , ais dlm milo pun dah cair tapi tk smpi ~~ then masuk dlm mydin , gile kakak dgn alang je yg beli barang , aku tak beli pape pun -_- aku nak beli kata tak ni lah tu lahh , panas jee ... then masuk kedai mydin tu , shopping dlm tu *depa lah* then lpstu main bowling , haha , serious first game boleh tahan lah hebad aku , cehh , tkde bnyk pon msuk longkang , second game , majoriti masuk longkang -___- markah 29 jeeeeeeee ! alang , umi , kakak semua bnyk , aku nombo last -_- , alang pulak wktu first game kalah teruk then second game banyak spare dgn strike , kakak dgn umi pun bnyk strike spare , split , aku ? longkang banyak *tkde bakat* umi ckp aku salah teknik je sbb tangan tk lurus , tapi aku rasa lurus jee *rase nye la* then lps habis main bowling main games *bebudak tu* ade patut alang ajak main snooker -_- then dia ajar , confirm aku tk kan dpt laa teknik dia ~~ 

Lepas dah abis semua tuh , pergi solat then jumpa kak tentul duhh , aku pelik bdk dia dok kole ke ? hohoh , lantak pi dia laa , tp yg aku terkejut harini , kawan alang call tdi waktu otw balik rumah time tu singgah makan jap , dia kata pagar rumah terbukak luas ~~ umi ckp dh tutup dah *remote* tapi asl leh buka ? ayah aku ckp time-2 family aku tkde lah mende ni selalu jadi ==' . Tadi sampai rumah mmg betul terbukak luas , dari pagi woii , nasib lepas kawan alang call tu umi terus call cek awin suruh tengok-2 kan rumah tu ~~ naseb tkde barang hilangg ~~

Nanti kalau angah dgn along ada rumah , umi kata nak buat game bowling , satu family lawan sape hebadd ^^





thank you

chapters
with love