<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Friday, September 13, 2013, 5:46 AM
Ampaian .

Assalamualaikum , dah lama tak update duhh *terasa rindu* haha , title harini ampaian ? apa kaitannya ? haha , bnyk sungguh kaitannya kalau nk tau , tapi harini just nak cakap pasal someday ni sblm hari merdeka 29 or 30 august kot , cerita ni macam ni , jengjengjeng

Haritu ku stress gila , pasal etu eni kan , ada tiga org kawan baik aku ni buat aku terasa gila even maybe diaorg tk berniat kan , dan diaorg tk sedar mende tu smpai skrng jugak , sbb aku bnyk kali dah terasa dgn apa yg dia salah sorang ni buat , tapi that day mmg dh limit dah tetiba ku TERnangis lah , ohoo , dah la wktu prep duh , tp ku tahan then ku jumpa pkf2 tkkn nk jmpa kf2 lak kan *laki* tu kata kat dia cenni "syu aku nk ckp kat ang ni tp aku nak tulis kat surat dan lps ang baca tu jgn soal aku kenapa aku tnya ang centu" then aku tulis lah surat tu ayat lebih kurang cenni lah
Hang pernah rasa nak mati tak ? jangan tnya aku kenapa tetiba ckp cenni , tapi sekarang tu lah apa yg aku rasakan , aku dah tak tahan , sorry kalau ganngu ang buat keja sekolah ..
Tu lah kot ayat yg aku tulis kalau tk silap , wktu tu muka aku okey lagi , then lps dia baca dia keja aku , aku lari tp dia smpt tngkp  then bergelut dpn klaih khawarizmi tu lak ==' pehtu aku dpt lpaih , lari jejauh sket *mende klaih sebelah je* then baru ku seda yg dak dak laki otai tgh lepak dpn tu ==' ,  oh segan cepat2 aku masuk klaih , then ku duduk sat  , ku tnya org yg buat aku tu happy je so agak sakit hati lah disitu , terus ku ajak tipah sat pi klaih farabi jumpa shau , bila jumpa shau tu muka aku dah merah dah , then dia tnya "ang nangis ke?" *muka tekejut* then time tu jugak aku terus nangis , terus aku ajak dia gi kls kak ecah *3 haytham* then time nk pi tu ada dak laki klaih bukhari usha pelik *maybe sbb muka aku kot* then aku suh pi tndas dlu , elokkan muka , then kt tndas tu mai gat , muka aku !@#$%^ , mata merah berair , muka sembap dah ==' mende tkde la lame pun nngis ==' terus ku cuci muka then naik 3h , wktu perjlanan tu f1 ramai usha pelik kat aku ==' , then dah smpi klaih tu ckgu naim lak ade dlm klaih , kak cah suruh tunggu sbb ckgu nk kuar dah tp aku kata tkpa lah then trus blah , then smpi bawah org balik prep , then ku antra pling awal malam tu , balik smpi dorm terus aku nngis je kt katil *dorm kosong* smpi org balik  supper , syu mai ktil suh story then ku tk thn ku kuar pergi ampaian sensorang memalam , *pelik* then ku berkhayal kat stu , smpi lah mp3 batt nk hbeh +  bosan ku pi tembok sblh tndas aras merah , then tngk bukit , ttbe kak cah dtg tnya knp ku snyp je , dah lama centu sian lak aku tngk dia pun jadi tunggul sama ku ckp pasal kawan je , then dia ajak turun blik prep f3 , ku ikut je lah , then dia suh cover muka wktu msuk tu spya tk nmpk muka sembap tu , geng dia sume tekejut tngk aku , depa sume pk aku nnges sbb depa memain pasal kes kak cah dgn haikal tu jambu , lol .. pehtu kt stu ku cite lah kt kak cah tp satu geng dngr ==' , then they gave advised kat aku memacam la , then dia buat lawak smpi aku happy balik , haha , lol , sios lawak gila .. then esk tu budak tu tnya knp ku nngis smlm sbb dia nmpk ku wktu malam tu , ku just ckp tkde pape , org lain lak pk aku tgh dating dgn kak cah ==' , dah lah tu je kot nak cite , pnjng sngt ni , sekian , wasalam .





thank you

chapters
with love