<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Saturday, October 12, 2013, 6:39 PM
Karangan "Aku yang sekarang" ___ patah perkataan

Quote
tryin'





Untitled | via Tumblr\


Assalamualaikum peeps , dah lama tk on kan *tiup habuk* haha , raye korban da nak dekat da , tapi ku bukan nk cta pasal tu skrng ney , nmpk gmbr tu , aha , mmg sssuai dgn aku , GO INSANE ! ahah , jangan kejut sangat weii , lol. Nak ku mula cta dri mana eh ? huhu ..
Ku rasa ku bnyk berubah kot skrng ney , dri bising jadi diam , dari happening jadi menakutkan , dan semua yg postif tukar negatif tapi ... yg negetif tuka positif , lol , ku rajin solat hajat dah kut , lol , *tkda niat* kau tngk lah dri pentoi pentoi blog aku pun dah tuka jdi suram .bak kte ela , mun pndei marah org skrng ney ==' tahla dugaan dtg melanda dan menimpa nimpa , sebab tu kot ? aku lebih matang dan berpengalaman , aseyyy , eh , mood aku pelik mlm ney dan aku bnci bila mood ni dtg sbb aku akn tk semangat =.= .
Oh ku bngn tdur *tertidur sambil menaip* sakit pulak badan neh ==' . Okey okey sambung , ku bnyk berubah ke ? yes am i , huhuhu :3 , aku dah kenal siapa leh buat kawan sparepart dan kawan boleh original *macam kereta ja* aku taktau nk mula cta dri mana , so aku just merapu je la , act , aku dh lama simpan dalam kalbu *bahasa arab , ehe* yg aku ney sakit hati dgn dia , tapi ku simpan , ku sabar sbb Sabar itu separuh dari imannnn , heheh , ku panasss jee dgn dia , tapi dia je yg tk seda , tu la manusia , tk reti seda diri , ahaha , sebelum itu ingin ku engtkan , ku ni anak nombor 5 , berdasarkan fakta di bwh , dan memang betul pun -..-


Haha , see , lulzz , tapi ku taktau la asal dia tak seda diri dia tu sngt , yelah dia kan baik *double puiihh* aku kan jahat , aku sedar diri aku jahat , semua kata aku jahat dan aku sedar , mmg ni aku tujukan kat dia la weii   


Haha , power tak ayat ku ? lulzz dan alang-2 orang dh kata aku ney jahat kan , apa cer aku buat jahat je kan ? -.- #peoplenowadays dan setelah lama sikit ku diam , tetiba muncul sorang dari kawan aku ney , dia story kt aku , dia panas gak ngn budak ney , bdk tu kata dia kata kawan aku nk tk berdikari and suka brgantung pada org len , whatts ?! puihh , kau tu cukup berdikari ke dgn setiap minggu balik rumah , ada probs sikit nangis and cta kt org spya org benci org yg kau ada prob tu ... bila dia ceritakan apa yg berlaku wktu gaduh tu aku mencelah dan berkata "asal kau tak pnggil aku turun ? aku pun nk join gak" dan kwn aku tu kata "aku da dtg dorm hang tp hang tdq" kfine , aku tdq awal malam tu , yg so sad sngt tu , kawan ku kata apa yg dia kata , dia sembur semua tu bdk tu tk dngr sbb dia pakai mp3 dn telangkup kan muka dia , wtf , dan dia leh kata "Aku taktau pun dia cakap dgn aku" mmg tu aku pun panas la smpi kawan aku tu nngis , tkpe weh , nnt kita turun buat lagi , lol . Tapi sios ah ney budak mmg takleh guna . okeh ku malas nak cta pasal dia lagi , bnyk je act tpi ku ney mls menaip , senang masum dlm hidup aku dan kau tngk sndri wht happen , eh stop yg aku dgn kawan aku smbng tu time tu kt kusi batu dkt dinding tu time uh lps pmr bru je habeh dan f3 mula kelam nk angkut barang :p


Dan tapi , sttus ni diats ney ditulis sama tarikh dgn status dak tu , hahah , dia leh tnya lagi kat kwn aku tu , sttus tu mybe utk depa and kwn ku ckp bukan , org len tu , sedar pun kau tp sttus tu bukan tuk DEPA tapi utk KAU wahai berdikari . Sttus ats ney bukan org yg sama tp org len lak even in the same day .Sttus ni ada lah utk sorang ni , ku gaduh dgn dia , perkara kecik jd besar perkara besar jadi kecik , ehhh ? lantak la , spnjng gaduh ritu kitaorg sios tk smbng mcm dulu dah , selisih pun mcm tk knl , aku ja pndng ingt dia nk pndng aku la and say hi ke ape ke , tp hancuss tkda , cuma muka nenek tua  je dia bagi *sorry* lol . hanya surat je sbgai meses , eceh macam org couple je kot --' tapi nak wat cena , dia just asyik ckp lps pmr pmr dan pmr , lol , tension gak ah aku mnggung segala ini dgn masalah yg len gak lagi. Duk kat ampaian kang baru tau , lul . tpi tah la , bende ni tak leh cta public kut , sbb ? adalah la , menjadi rahsia aku , choyyy .. and lepas pmr ritu aku mai dorm dia hntr baju tshirt outing yg ku pinjam dri kawan dia , smbil tu kengkawan dia yg len smbng sat , tetibe dia masuk dorm then pandang aku , aku buat donna je lah , lps dah tamat sesi persembangan yg kejap tu ku pun kuar dorm tu and ttbe dia kuar gak , ku jln je lh , ttba dia tarik tgn tu kata , ada bende kena settle skrng , ku ckp lah aku ngntuk nk tidur stgi azan asar kang *act mmg betul pun aku ngntuk , huhu* dia tknak bgi gak , dia trik aku pi dorm aku , la pehtu dgn lagak sukahati nya dia terjun menjunam ke katil aku dgn selamber badaknya baring lol *ape jenis ayat ney ?* aku lak mcm merempat kat dorm sndri , so aku malas nak baring gak , aku duduk jelah smbil tgn terkuis-2 tngga , men dgn tngga , lol , dia smbng tu eni tu eni , dan aku hanya balas sepatah sepatah je , lol . sios awkward gilaaaaaaaaaa kott , hahaha .. dala ku malas nk cta ... tp ku ada ckp wktu tu , asal tk pergi smbng ngn budak tu je ? ye lah bace quran sesama , kuliah sesama , semua nye lah sesame , pehtu dia kata aku kuat tacing ? ==' lol , please la woii ,... tutup cta ,...


Sttment ni ditulis malam semalam , eheeeyy .. lol , ada org tnya asal brke down ? ku kta adalah , ku tulis mende ni sbb first tu tgh happy ? agak lah , ttbe je ku nmpk sesuatu kt facebook dan ia mood otak aku menjunam jatuh ke lantai #HIPERBOLA *ayat taknak kalah* aha , dan ditambah lagi aku dala baru balik , ku usha fanta anggur fav aku yg botol besaq tu dh tkda dah , cuma tinggai bekas ja buat isi air masak , lol , dan coklat hershey aku dah dibaham org ==' punya lah sedei ,ahahaha ...

http://weheartit.com/entry/81582449/explore?context_user=xDisneyStars
*pi tkn tngk coklet tu , ehehe

Haa , coklet ni laa =..= , tapi perisa coklat coklat susu yg ada bintik2 hitam tu , ahaha , sedap kot , lol
haha , aku marah la dia then mak aku tngk je , kaka aku kata ya ya nnt ku beli balik ==' , ceh , tk beli pun , mana nya woii .. dala mlas pnjng kn hal , tp sios lah malam tu ku mental sikit duh , nasib tk kuar pngai pelik tu , ahaha , tu je la kot , ku snggup kongsi kan , huhuhu , tngk bawah ney


Dan sekarang ney aku dapat rasa kan aku baran aku mai balik , hesyy , dah ku buang kau jejauh di afrika sana kenapa kau muncul balik ? mane tk nye , bende kecik pon ku nk mgmuk , lol . ela kta ku garang ott , haha . ku stress + pressure je , tu yg cpt mrh tu , hti2 org yg bru je lpas kna mrh dgn aku mohon jauhi diri dan tk sembang ngn aku , sbb ada org ketua form penah kena dah xd . tu lah cri kerek lagi , mmg ku trus tak turun perjumpaan yg kau buat tuh , tuiii , lantak kau la nngis ritu kt bawah tu , then selang sehari kmudian ttbe dia menympuk time aku , wan , ela , biha tengah smbng ritu , mmg kau kena setempek la , huhu , tu la buat lagi , terus terdiam kau sana . dah , muka kau pun aku mnymph , lari ah dri dorm aku .. dala la jdi gps pun macam apa , ritu kau gerak aku smpi brpe jam kau duduk katil aku smpi aku maki bru kau belah ? erghh , sios time tu sbb kau semua org nk kejut aku takut-2 pehtu jerit jerit kat aku , mmg aku panas la weh ,... dala malas ungkapkan bende tu , sekian terima kasih .





thank you

chapters
with love