<body>


Asha Sharifuddin
14teen

Sunday, June 2, 2013, 1:38 PM
No title , fullstop

Large
hi june , bye may
Assalamualaikum and hi *tiup habuk kt blog* lama tak update kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ?! *yeke* Ohh hii , now dah bulan jun kan ? sekejap je dah masuk separuh tahun *eh* dan dah setengah tahun aku form 2 *tk sedar lagi* dan bulan ni tk ramai birthday org *yeke* nak tulis apa eh entry nih ? no idea even hols 2 weeks , this hols my moms and dads baik hati duh bawak pergi terengganu kelantan then kl . Hahah , first setelah sekian lama tk jenjalan . kl pergi rumah cousin kt s.alam dgn sentul , shopping , melawat rumah along dkt subang jaya dll . 

Esk hangout dgn member lama skli lagi , wuhuuu !! but tkde transport nak pergi -.- , my moms kata boleh hantar pukul 10 je sbb nak pergi sekolah , gosh gila awal . entah aku still awake or not , dah tk tidur lagi , planned pukul 3 but siapa nak hantar , nisaq suruh aku merempit naik basikal , gila apa dia ni dah lah aku tk lama tinggalkan zaman half boy *eh* hilang keayuan bila naik basikal tu , haha dah lah basikal mountain nasib bukan racing bike . Idk nak naik apa , suruh alang hantar can ah alang ? entah macam baik je nak hantar . 

Tadi ada org stalk blog nih and i know who , budak yg selalu panggil aku emo ! urghhh , enough lah panggil aku emo , kau macam tak emo je , dulu aku sllu merajuk then sekarang kau pulak eh pandai nak merajuk dgn aku ? hohoho , tak aci , tapi aku tak caya kau tinggi dari aku duh , siyes , dlam gmbr nmpk pendek je , hahaha , aku taktau dah nak tulis apa dah , ni je kot , klah bai , aku tau kau dah offline kau kata ada org marah kan . okey chaw

Hw tak siap lagi , hahah *mai gat*





thank you

chapters
with love